PLAN ZAJĘĆ 2023/2024 |
|
dzień tygodnia |
godzina lekcyjna |
czas trwania lekcji |
TECHNIK MASAŻYSTA |
sala |
|
|
|
|
sem. III TMw
-opiekun M. Jóźwik |
|
|
poniedziałek |
|
|
|
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Język migowy HG/
Propeduetyka zdrowia IC |
20A |
co dwa tygodnie |
11 |
16.55-17.40 |
Język migowy HG/
Propeduetyka zdrowia IC |
20A |
|
12 |
17.45-18.30 |
Wybrane
zagadnienia kliniczne EC |
20A |
|
13 |
18.35-19.20 |
Pracownia fizjoterapii/Podstawy w fizjoterapii w masażu AL. |
A8 |
|
14 |
19.25-20.10 |
Pracownia fizjoterapii/Podstawy w fizjoterapii w masażu AL. |
A8 |
|
15 |
20.10-20.55 |
|
|
|
wtorek |
|
|
|
|
|
6 |
12.40-13.25 |
|
|
|
7 |
13.35-14.20 |
|
|
|
8 |
14.25-15.10 |
|
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Język obcy
zawodowy MK |
13 |
co dwa tygodnie |
11 |
16.55-17.40 |
Język obcy
zawodowy MK |
13 |
|
12 |
17.45-18.30 |
Język obcy
zawodowy MK |
13 |
|
13 |
18.35-19.10 |
Język obcy
zawodowy MK |
13 |
|
14 |
19.15-20.10 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
16 |
co dwa tygodnie |
15 |
20.10-20.45 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
16 |
|
środa |
|
|
|
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Anatomia i
fizjologia AL |
A9 |
|
11 |
16.55-17.40 |
Anatomia i fizjologia AL |
A9 |
|
12 |
17.45-18.30 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
13 |
18.35-19.20 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
14 |
19.25-20.10 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
15 |
20.10-20.30 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
czwartek |
|
|
|
|
|
6 |
12.40-13.25 |
|
|
|
7 |
13.35-14.20 |
|
|
|
8 |
14.25-15.10 |
|
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Teoria masażu MJ |
A9 |
|
11 |
16.55-17.40 |
Teoria masażu MJ |
A9 |
|
12 |
17.45-18.30 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
13 |
18.30-19.20 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
14 |
19.25-20.30 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piątek |
1 |
8.00-8.45 |
|
|
|
2 |
8.50-9.35 |
|
|
|
3 |
9.40-10.25 |
|
|
|
4 |
10.30-11.15 |
|
|
|
5 |
11.20-12.05 |
|
|
|
6 |
12.10-12.55 |
|
|
|
7 |
13.00-13.45 |
|
|
|
8 |
13.50-14.35 |
|
|
|
9 |
14.40-15.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|