Zgłoszenie online stanowi wstęp do procesu rekrutacji.
Aby wziąć udział w rekrutacji, należy w wyznaczonym terminie złożyć komplet dokumentów:
wniosek o przyjęcie do szkoły, świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie od lekarza medycyny pracy.
Złożenie tych dokumentów jest niezbędnym warunkiem, aby zostać wpisanym na ostateczną listę kandydatów – w zależności od liczby wolnych miejsc.
Jak to zrobić?
Krok pierwszy |
Wypełnij formularz rekrutacji on-line – kliknij i wyślij |
Krok drugi |
Dostarcz osobiście do sekretariatu Szkoły: - wypełniony wniosek - świadectwo ukończenia szkoły średniej – oryginał - jedno zdjęcie do eLegitymacji do 24 roku życia - orzeczenie lekarskie o stopniu niepełnosprawności - jeśli takie posiadasz |
Krok trzeci |
Odbierz z sekretariatu Szkoły skierowanie na badanie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki |
Wypełnij formularz
Zgłoszenie on-line stanowi wstęp do procesu rekrutacji. Aby wziąć udział w rekrutacji należy w terminie złożyć komplet dokumentów – jest to niezbędny warunek, aby zostać zapisanym na ostateczną listę kandydatów!